Jobbig helg

Vilken jobbig helg det har varit! Jag är verkligen helt slutkörd… fast graviditetshormonerna gör nog sitt också. Jag har varit riktigt nedstämd och grinig/ledsen hela helgen utan ork till någonting. Saker och ting blir ju inte bättre av att min matlust är lika med noll just nu, så det lilla jag petar i mig trots allt går ju till den lill* i magen och inte till att ge mig någon energi precis.

Jag har ”krockat” i åsikter med lilla E flera gånger under helgen och det är ju aldrig kul med skrik och tjurigheter. Stackars J har kommit lite i kläm och han borde få tapperhetsmedalj om han orkar med mig som ”Gravidosaurus Rex” i 4,5 månader till… Idag slutade det med att J och E fick åka på födelsedagskalas hos hans syster och hennes sambo själva. Jag var i upplösningstillstånd och stannade hemma med en bok och ett paket Rocky Road-glass.

Citatet nedan säger allt om till sinnestillstånd just nu:

Önskelista

Högst upp på min önskelista just nu ligger en Maria Montazami väska. Hon har release party för dessa på College i Stockholm nu på torsdag kväll och hade en tävling på sin blogg nu i veckan där man kunde vinna biljetter dit, men jag vann tyvärr inte. 😦  Jag hade ju gärna velat klämma och känna lite… Dessutom kommer hon att vara på Formex-mässan torsdag till söndag, men dit har jag inte heller möjlighet att åka. Så nu väntar jag ivrigt på att få veta var väskorna kommer att säljas och bearbetar samtidigt mina nära och kära, för detta är ju en super-bra present!
Jag älskar väskor och nu var det SÅ längesedan jag köpte något, så jag tycker nästan att jag förtjänar en ….