Nan 3 Juniormjölk

20120617-211301.jpgFör ett par veckor sedan fick jag hem mitt paket med Nan 3 Juniormjölk från Buzzador.
Nu har vi testat den både till maten och utan, både varm och kall och Clara är inte överförtjust. Vanlig mjölk ratar hon dock ännu mera. Sedan har det ju varit lite si och så med mat överhuvud taget det sista i och med att hon äntligen håller på att få sina första tänder. Vad jag har märkt är att ett par gånger efter det att hon fått testa så har hon småkräkts efteråt, men det är svårt att veta om det beror på mjölken.

20120617-211310.jpg

Lite fakta om mjölken:
NAN 3 Juniormjölk har skräddarsytts för att passa ditt lilla barns unika näringsbehov. Den innehåller mindre protein och salt än komjölk och ger mer av vissa viktiga vitaminer och mineraler som järn och vitamin D. Dessutom har den en bra fettsammansättning med hög andel nyttigt omättat fett, samt är berikad med omega 3 (DHA) och 6 (ARA).

Om det är någon som är sugen på att testa så har jag fortfarande ett par paket över. Det är bara att hojta till!

Vill du också vara med och marknadsföra och testa nya produkter så rekommenderar jag dig att också bli en Buzzador. Det är superenkelt att gå med, och sen får du erbjudanden om olika kampanjer som du själv får välja om du vill delta i eller inte. Om du vill delta i en kampanj och kommer med, så får du hem en produkt som du och dina vänner ska testa, och sen avlägger du en enkel rapport om hur det gått. Klicka här för mer information.

Onsdag

20120627-065711.jpg
God kväll på er!
Här har dagen gått för fullt. Det har varit jobb, jobb, jobb på mitt schema idag. Jag jobbar hårt på att försöka ta mig igenom igenom mina högar innan jag går på semester på fredag! Jag gjorde en tapper insats igår, som innebar lite mer än en timma övertid… det blir nog mer idag.

Jag hoppas ändå på fortsatt uppehåll, börjar bli lite trött på regnet nu. Det vore skönt att kunna vara ute lite i trädgården på kvällarna i alla fall.

Bjuder på en liten bild på Clara, som för närvarande tappert kämpar på med massiv tandsprickning. Vi kan inte räkna hur många tänder som är på väg upp samtidigt. Den första gick igenom för någon vecka sedan och nu kommer det massor! Stackars liten, det måste vara jättejobbigt!