Vinn kakeldekor!

standard-log-a3f160Nu är det dags för en ny tävling tycker jag. Den här gången i samarbete med Paxlux design.

20121211-222834.jpg
Jag tävlar om kakeldekor från Paxlux design
hos Annas Fotnoter!
Tävla HÄR du också!

Paxlux design är en nätbutik som erbjuder självhäftande väggdekor (väggord) och kakeldekor. Det är ju ett väldigt smidigt sätt att förnya hemma om man inte vill dra igång en stor renovering. Dessutom gör det ju hemmet mycket mer personligt tycker jag!
Om man inte vill ha kakeldekoren själv så är det en kul julklapp t ex till någon som gillar att baka eller någon som precis flyttat hemifrån.

Vinst:
En vinnare får denna kakeldekor i form av en samling klassiska bakrecept. Vinstvärdet ligger på 115 kr + frakt!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och svara på följande fråga: Vilka recept ingår i receptsamlingen?
Lott 2: Kopiera bilden och den kursiva texten ovan, tipsa om tävlingen i din blogg eller på facebook och lämna sedan länken i din kommentar.
Lott 3: Följ min blogg på min bloglovin’ och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (Lott 1 är obligatorisk) och sammanlagt kan ni få 3 stycken.
Tävlingen avslutas tisdagen den 18 december klockan 21:00 så att vinsten kan levereras innan jul!
Lycka till allihopa!

2 reaktioner på ”Vinn kakeldekor!

Lämna en kommentar