Manic monday

(Bildkälla)

God morgon denna första måndag i mars. Helgen har verkligen gått blixtsnabbt förbi. Det kan i och för sig bero på att jag sovit bort den (känns det som i alla fall). Gårdagen var nästan stressig efter det att jag sov så länge. Jag hann ändå med att köra tre maskiner tvätt, storhandla och lite annat.

Idag väntar såklart jobb och förskola/skola som vanligt. Ikväll ska jag förbereda mig lite för morgondagens äventyr och stora prinsessan har extra mattehjälp.

Vad har ni för planer denna måndag?

– – –

Detta är inlägg 4 av 100 i initiativet #Blogg100 som går ut på att skriva minst ett blogginlägg om dagen med start den 1 mars 2015.

En reaktion på ”Manic monday

  1. Småstadsfrun skriver:

    Så blir jag med, stressad alltså, när jag sovit för länge. Rutinen störs och det finns alltid så många saker man borde göra eller rättare sagt redan ha gjort..

Lämna en kommentar