Juli och matmarknad

(Bildkälla)

Idag säger vi välkommen till juli månad. Den andra sommarmånaden säger de att det är, fast det är först nu som det börjar kännas som sommar. Idag ska det bli riktigt varmt och soligt och jag hoppas att värmen är här för att stanna.

Igår var jag nere på den internationella matmarknaden på lunchen. Jag testade lite mat och fika och vi kikade runt bland stånden.

Idag vill jag gå dit igen och köpa med mig lite blommor hem. Stora fina hortensior för bara 80 kr styck bland annat!

Vad har ni för planer idag?

2 thoughts on “Juli och matmarknad

  1. Eva skriver:

    Ja jag håller med dig nu kommer den riktiga värmen 🙂 härligt roligt att gå på marknad oavsett vad det är 🙂 hoppas du får en ljuvlig dag fina Anna kramen

  2. Paula´s Blogg skriver:

    Hoppas ju nu att sommarvärmen håller i sej 🙂 Vi har sol o rätt så varmt nu..riktigt sommarkänsla 🙂
    Här blir det att hämta dottern från jobbet kl 14. Sen så håller jag på med klädtvätt o städning. Blir nog en dusch senare också
    Ha en ljuvlig dag!
    Kram

Kommentera

