Hej hej onsdag

Då är det onsdag och mitt i veckan. Tiden går fort nu och det är mycket som ska hinnas med innan jag går på semester.

Igår efter jobbet träffade jag min väninna M och vi hade en mysig eftermiddag/kväll tillsammans. Vi hann med både lite shopping och en smarrig fika på Bryggan. Jag fyndade en ny jeansjacka till mig och lite t-shirts och shorts till barnen. Tack M för en härlig kväll!

Idag är det regn ute, men det gör mig absolut ingenting. Eftersom jag är allergisk mot gräs så är det bara skönt om det regnar någon gång ibland.

Det blir såklart jobb som vanligt för mig och ikväll blir det kanske lite TV och mys med familjen. Vad har ni för planer för dagen?

2 thoughts on “Hej hej onsdag

  1. ullie skriver:

    Nu har det mest varit upphåll här trycker på ogilla knappen för ja ogillar massa regn o blir ullir gnäll 5 år ha ha

    härligt me kvalitetstid me vänninnor det behövs. kul att hitta lite saker
    Ha en fin kväll fina du kramar

Kommentera

