Hjälp mig att bli bättre

Efter fem år av bloggande på mer eller mindre samma sätt så känner jag att både jag och bloggen behöver en nystart. Lusten och inspirationen är inte densamma som den varit.  Utan nystart är just nu risken att lusten att blogga helt försvinner.

Så nu funderar jag på om jag kan vinkla min blogg lite mer eller göra någon annan förändring som gör det roligare igen. Eftersom det är för er läsare jag skriver så undrar jag om ni kan  hjälpa mig genom att svara på några frågor?

  1. Vad är det bästa med min blogg?
  2. Är det något du vill ha mindre av?
  3. Är det något du saknar i bloggen?
  4. Är det något annat du vill framföra?

Stort tack till alla er som tar sig tiden att svara!

5 thoughts on “Hjälp mig att bli bättre

  1. ullie skriver:

    Ja du det är ju så individuellet. känner samma som dej vissa dagar. känns som åhh detta har ja vääl visat innan liksom .
    ja får min inspo från norska konto på instagram ofta de har så himla fin inredning. sen lite variation blir det väl kanske men ibland bara lite vardagssaker o bilder på barnen gör att man blir glad. Hoppas söta ja va till någon hjälp kramar

  2. ullie skriver:

    Anna du e ju så bra på det där me mat.. lite matbilder och va ni ätit är inte dumt.
    sen tokgillar ju ja inredning så lite hur ni har det hemma små skaer ni har eller stora bilder speklar ingen roll men kul är det tycker ja .. bara lite tips sådär. .. tomten inne altanen mm barnen rum ja du vet sånt är skoj

  3. Charlie CS- Kulturtanten som älskar att Cramas! skriver:

    Klart jag ska svara!
    Vad är det bästa med min blogg? Det bästa är blandningen, och att du ändå har återkommande grejer. Veckans matsedel, bloggtipsen som kommer då och då. Dina tbt, dina veckorsummeringar och peppinläggen. När du ger tips på vad man kan skriva är toppen!
    Är det något du vill ha mindre av? Nä, faktist inte! Jag älskar verkligen din blogg!
    Är det något du saknar i bloggen? Det skulle vara då lite mer mat som någon sa. KAsnke veckans recept.
    Är det något annat du vill framföra? Jag vill se mer bloggtips, alltså instagram eller bloggar du följer.

    Sen håller jag utkik efter någon föreläsning eller grej vi eller du kan gå på. Jag tror att om vi verkligen får till den där fikan så kommer den inspirera oss båda. jag skickar mitt mobilnummer på fejjan så kan vi se.

Kommentera

