Äntligen helg och inga besked

(Bildkälla)

God morgon på er!
De är lördag och ute vräker regnet ner. Vi har fullt med planer idag men som tur är så är det inte direkt något som är väderberoende.

Besöket hos läkaren igår gjorde mig inte mycket klokare. Min värk och övriga symptom stämmer inte helt med hans diagnos så nu vill han prata med en handkirurg och tillsammans klura ut nästa steg. Troligtvis blir det mer utredningar innan jag kan få svar. Lite tungt känns det men ändå positivt. Jag vill ju inte opereras i onödan!

Vi fick i alla fall sovmorgon till 06:15 idag och det är ju alltid skönt! Nu väntar frukost innan vi tar tag i dagen. Jag önskar dig en riktigt skön och rolig lördag! Vad ska du hitta på?

One thought on “Äntligen helg och inga besked

Kommentera

