Nedräkningslistan

Idag tänkte jag göra denna lista som jag hittade hos Paula för ett tag sedan.

10 saker jag tycker om:

  • Johan
  • Barnen
  • Kaffe
  • Mitt jobb
  • Mina kollegor
  • Mina vänner
  • Glass
  • Rosor
  • Vårt hem
  • Alla mina bloggläsare 🙂

9 saker jag tycker mindre om :

  • Spindlar
  • Ormar
  • Sniglar
  • Att frysa
  • Värk i händerna
  • Att ha ont
  • Städa
  • Falska människor
  • Sjukdomar

8 bloggar jag läser:

7 saker jag vill göra i framtiden:

  • Resa till Italien.
  • Se Formel 1 live med min älskling.
  • Resa till Brasilien.
  • Se mina barn växa upp till starka, omtänksamma individer.
  • Byta ut hela min garderob.
  • Gå ner 10-15 kg.
  • Få den här bloggen att växa.

6 saker jag är rädd för:

  • Att jag ska bli sjuk och inte får se mina barn växa upp.
  • Att något ska hända Johan.
  • Att något ska hända barnen.
  • Spindlar
  • Höjder
  • Åska

5 platser jag tycker om att vara på:

  • Hemma
  • På jobbet
  • På café
  • Göteborg
  • I affärer

4 ord som beskriver mej:

  • Social
  • Utåtriktad
  • Omtänksam
  • Positiv

3 saker jag ser framemot:

  • Att komma igång igen med renoveringen invändigt.
  • Att åka till Ullared i nästa vecka.
  • Att komma iväg med maken på en lite längre weekend på tumanhand.

2 bra filmer:

  • Mitt Afrika
  • Dagboken

1 bra låt

  • Everlong med Foo Fighters
2 thoughts on “Nedräkningslistan

  1. ullie skriver:

    gulle dej ❤

    hur går det me värken o händerna handleder? här har varit hemsk dag idag o ja undrar varför ? Väderomslag är det väl inte på g? konstigt orkar knappt gå nu . skönt me ledig het tom 3 dagar
    stor kram o ha det såå gott i helgen kramar

  2. Eva skriver:

    Kul läsning 🙂 fina Anna skall lägga ut bild på wc skåpet tycker det är skoj 🙂 hoppas du får en skökn lördag med familjen kramen

Kommentera

