En seg helg

Eftersom jag varit förkyld och rätt så hängig så har vi inte gjort så där jättemycket i helgen. Men ett par bilder kan jag ju bjuda på i alla fall. Ni som följer mig på Instagram (annagranath) kan ha sett någon av bilderna där.

I fredags var jag så trött på kvällen att jag inte ens orkade laga middag. Det fick bli hämtpizza istället. Men lilla prinsessan var nog ännu tröttare än mig för hon somnade i soffan i väntan på pizzan och gick inte att väcka!

Lillprinsen var desto piggare.

Lite gofika unnade vi oss i lördags.

Mannens lillebror var på besök och fixade lite med sin bil. Han bor i lägenhet och då är det ju smidigare att vara hos oss och mecka. Jag rörde ihop en risotto med fläskfilé som gick hem hos alla vuxna. Småbarnen krävde att få mackor istället.

På söndagen tvingade jag mig ut för vi hade lite ärenden att uträtta. Vi startade med lunch på Max med flamsiga ungar. Ärendena gick inte så bra och jag hade egentligen inte orken att vara iväg, men vi överlevde i alla fall.

När barnen somnat på kvällen och stora prinsessan åkt till sin pappa så  varvade jag och mannen ner med en liten ostbricka framför TV:n. Inte dumt alls om du frågar mig!

3 thoughts on “En seg helg

Kommentera

