God morgon tisdag

(Bildkälla)

Idag var jag uppe innan tuppen (typ 04) för att hinna göra mig färdig och hinna med tåget. Idag bär det nämligen av till Stockholm för ett möte med ett trettiotal andra kommuner som använder samma dokument- och ärendehanteringssystem som vi gör. Detta system är oftast anledningen till att jag åker iväg.

Jag kom på att jag lovat att berätta mer om vad jag jobbar med så det får jag försöka skriva ihop ett inlägg om när jag kommer hem igen.

Men nu ska jag stänga resväskan och pussa familjen innan jag drar till tåget. Jag  hoppas kunna läsa lite bloggar på tåget upp, för det har jag inte hunnit göra ordentligt på flera dagar. Jag har en bra bit över hundra blogginlägg som ligger och väntar på mig och jag är så nyfiken på vad ni andra hittat på för något.

Jag återkommer senare. Hoppas du får en kanonbra tisdag så länge!

2 thoughts on “God morgon tisdag

  1. Paulahelenas skriver:

    Godmorgon! Hoppas att du får en bra jobbresa till Stockholm!
    Här är dottern J hemma med feber o förkylning. Jag känner mej allmänt hängig o förkyld. Ingen vattengympa blir det idag. En Karleby sväng med M blir det!
    Kram

  2. Eva skriver:

    God morgon fina Anna….va skoj att resa i väg så 🙂 hoppas allt går enl planerna då o vi kanske får se lite bilder 🙂 stor kram

Kommentera

