Tidig tisdag

(Bildkälla)

Idag blev det till att gå upp en bra stund innan 05. Min bil ska nämligen in på service och lämnas då 07 på en verkstad inne i Jönköping, den tid som jag vanligtvis lämnar barnen på förskolan.

Idag har jag ont i händerna igen. jag gjorde ovanligt mycket repetitiva rörelser hela eftermiddagen på jobbet. Sedan röjde jag och maken ett helt rum fullt med kartonger och kassar och annat spännande man samlat på sig på kvällen. Då kunde jag i och för sig räknat ut att jag skulle få ont idag.

Vet ni att det är kaffets dag idag? Detta måste ju firas tycker jag! Ni som hängt med här ett tag vet att jag är en riktig kaffeälskare och gärna testar nya sorter. Man kan ju till exempel fira idag genom att prova 40 olika sorters kaffe från 29 länder. Är du kaffedrickare?

Kommentera

