Måndagslista

thankful(Bildkälla)

Det är dags för måndagslista igen. Man behöver vara glad på måndagar! Så idag måndag är jag lite extra glad och tacksam för:

◊ Att jag får sovmorgon och hotellfrukost två dagar den här veckan.
◊ Att lilla prinsessan var så duktig på öronspolningen idag och att hon inte tyckte det var jobbigt.
◊ Att jag var på min första bloggfika (av många hoppas jag) förra veckan.
◊ Att stora prinsessan är hos oss denna veckan.
◊ Att jag har så mycket kul på gång till bloggen.
◊ Att jag hittat så roliga böcker att läsa det sista.

Gör en måndagslista du också!

One thought on “Måndagslista

  1. ullie skriver:

    ja men det e ju det som e bra att man kan lägga i lite va man tål o vill ha liksom . felicia är inte så glad i vitlök så hon hoppade det i sin o det går ju bara man vet va den står =)

    fin lista du har alltid . massa att va glad åt.

    Önskar dej en fin fortsättning på veckan kramar

Kommentera

