Mumsig middag

Igår kväll följde jag med en annan av deltagarna på projektmötet för att äta middag på IKKI Sushibar i Kungshallen. Jag hade tänkt ta sushi som vanligt, men fastnade istället för Tempura Moriawase (Friterade grönsaker, räkor och lax som serveras med Ponzusås och ris).

Till detta drack jag ett nytt egenimporterat öl med grönt thé och yuzu. En spännande kombination och helt ok, även för mig som inte är någon stor öldrickare.

Det ser kanske inte superaptitligt ut men det var gott och jag var fortfarande proppmätt när jag vaknade i morse. Det kommer garanterat att bli fler måltider där framöver när jag är i Stockholm.

5 thoughts on “Mumsig middag

  1. PaulaHelenas💕 skriver:

    Godmorgon 🙂 Låter gott 🙂
    Har varit med M till laboratoriet idag. Läkaren kommer att ringa vid 15 tiden o svaren.
    Blir ingen vattengympa för mej idag av olika orsaker..
    Ha en bra tisdag!

    Kram ❤

Kommentera

