God morgon onsdag

IMG_2173(Bildkälla)

God morgon mina vänner. Jag vaknade idag och kände mig som överkörd av tåget ungefär. Kroppen värker och jag är trött.

Igår var jag med och höll i en utbildning tillsammans med en extern konsult och på kvällen blev det till att jobba över och sedan gå ut och äta middag på Brasserie Park i Jönköping med samma konsult. Vi känner varandra lite sedan tidigare och det var supertrevligt. Men det blev betydligt senare hemkomst än vad jag är van vid.

Idag fortsätter jag att utbilda ett annat gäng med samma konsult men jag måste hem i god tid eftersom det är föräldramöte på båda avdelningarna på förskolan ikväll. Jag tänkte försöka få maken att gå för jag längtar efter att mysa med mina små efter att knappt ha träffat dem alls igår.

Vad ska ni hitta på idag?

5 thoughts on “God morgon onsdag

  1. kvaos2010 skriver:

    Låter som du haft det gott 🙂 här blir det ett akut besök till tandläkaren sen jag svimmade o slog min framtand 😦 önskar dig allt gott fina Anna kramen

  2. Cissi skriver:

    Här hemma blir det del 2 av föräldrafikat… Förstår verkligen inte idén med att lägga föräldrafika 2 dagar i rad på olika avdelningar.. och en spännande informationskväll om en träning som förhoppningsvis kommer göra att jag slipper mycket av fogvärken. Höga förväntningar… 😉

  3. PaulaHelenas💕 skriver:

    Här är det rätt så lugnt idag. Hade ju en sämre dag med migrän på eftermiddagen igår. <Mår rätt så ok just nu. Lagat mat o så tvättar jag de mindre mattorna i tvättmaskinen. Den stora vita med ungdomarnas hjälp nån dag före helgen. Kanske på fredagen.
    Har tagit dagens promenad med hunden Blondi o nu sover hon. Kanske blir det att läsa en stund också… M mår bra ❤
    Ha en bra dag
    Kram ❤

  4. ankan67 skriver:

    Jag slutade lite tidigare idag då Lilleman hade utvecklingssamtal sedan har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Ha en fin kväll, hoppas du fick mysa med barnen. kram Annika

Kommentera

