Mitt-i-veckan-hej

Äntligen fick jag vakna hemma i min egen säng igen. Vilken härlig känsla det är! Igår kväll efter middagen smög jag mest runt och gosade och tankade närhet. Man blir lite ensam när man sover borta på hotell ett par nätter.

Mysiga barn i en hög av gosedjur.

Idag blir det såklart jobb hela dagen och i eftermiddag ska jag på hälsokontroll på vårdcentralen. Man blir erbjuden detta när man fyller 40 och det kan ju vara bra att kolla upp sin status litegrand tycker jag.

vad har ni för planer för dagen?

2 thoughts on “Mitt-i-veckan-hej

Kommentera

