Före- och efter

Idag var det äntligen dags igen för ett besök hos bästa Cicci på Hår&Co. Det var hela sju veckor sedan sist och det har jag minsann märkt.

På morgonen såg jag ut så här.

Efter en timmas fix och klippning och en trevlig pratstund blev resultatet så här. Cicci får alltid plocka och färga mina bryn också. Jag tycker att det ger ett riktigt lyft. I somras färgade jag fransarna också, men sedan jag fick mitt eksem vid ena ögat så vågar jag inte göra det.

Brukar du göra någon behandling på salong förutom klippning?

3 thoughts on “Före- och efter

  1. PaulaHelenas💕 skriver:

    Blev ju snyggt 🙂
    Ibland blir det färgning av bryn o ögonfransar 🙂
    Jag var till frissan senast i mitten av oktober.Tänkte spara håret lite längre nu o bara klippa topparna i januari nångång 🙂
    Ha en fin dag
    Kram ❤

Kommentera

