Nästa års bloggalmanacka

Jag har ju en egen almanacka till bloggen där jag följer upp statistik, planerar inlägg och aktiviteter mm. Det är ett väldigt användbart verktyg som jag använt i ett par år nu.

I år har jag haft en Frankie Daily Journal som jag varit mycket nöjd med. Vad blir det 2016?

FRANKDIARYÄnnu en Frankie.

Kanske en Moleskine.

personligalmanackaEller en Personlig almanacka.

Eller en från Burde.

En fundering jag har är om jag istället ska ladda ner en utskriftsvänlig bloggplanering från nätet. De jag hittar är dock på engelska så jag tar tacksamt emot tips på bra bloggplaneringar på svenska att ladda ner och skriva ut.

Hur planerar du ditt bloggande?

Kommentera

