Hej måndag!

(Bildkälla)

God morgon måndag och den sista november!

Äntligen är det slut på VAB-veckan. Barnen är till deras stora glädje lämnade på förskolan igen och vi går tillbaka till vardagslunken.

I natt var jag inne hos en ledsen lillprins som hade tappat sin napp och sedan hade jag svårt att somna om. Jag låg vaken och lyssnad på stormen Gorm. Det blåste ordentligt och regnet piskade mot rutorna. Det var riktigt otäckt, men jag inser nu på morgonen när jag läser på nätet att vi knappt alls var drabbade om man jämför med andra.

Idag blir det jobb som vanligt hela dagen. Ikväll måste jag försöka hinna tvätta lite eftersom det inte hanns med i helgen.

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentera

