Idag är det pirrigt

Idag är det lite extra pirrigt, för om en stund bär det av till Linköping för ett besök på Universitetssjukhuset där. Det är äntligen dags för en utredning kring värken i mina händer. Jag hoppas att dagen för med sig fler svar än jag fått tidigare så att jag inte tagit ledigt i onödan.

Med mig har jag bästa Charlie, som sällskap och hjälp. Det gör det hela lite roligare. Vi hinner säkert prata en massa bloggande och annat och kanske ta en fika eller två också.

Nej, nu måste jag sätta fart och packa mina saker. Wish me luck!

Vad har du för planer idag?

2 thoughts on “Idag är det pirrigt

  1. PaulaHelenas💕 skriver:

    Godmorgon! Hoppas att det går bra idag på handmottagningen! Håller tummarna för att allt ordnar sej 🙂
    Idag ska jag först av allt betala ett par räkningar, vika kläder,laga mat.Sen o tanka bilen,hämta sonen.Kanske jag hinner på en promenad med Blondi också
    Kramen om ❤

Kommentera

