Tisdag morgon

(Bildkälla)

God morgon tisdag! Idag blir det jobb för min del. Maken vabbar med barnen eftersom vi gjorde bedömningen igår att lillprinsen behöver en dag till hemma för att komma tillbaka till sitt vanliga jag igen.

I natt hade bustomtarna varit i bokhyllan och rivit ner böcker.

Igår eftermiddag var jag iväg och röntgade min högerhand. Det gick snabbt och smidigt och det är väldigt skönt att ha fått det gjort. Förhoppningsvis snurrar utredningen på lite snabbare nu.

Vad har du för planer idag?

2 thoughts on “Tisdag morgon

  1. PaulaHelenas💕 skriver:

    Godmorgon!
    Idag har jag skjutsat ungdomarna. Håller på med makaronilådan. Ska ta ut paket, vattengympa . Sen så lite ärenden o så ska jag träffa en väninna kl 14.30 tiden. Plocka upp ungdomarna 15.20 också. Kvällen blir lugn
    Hoppas att allt är bra med Lillprinsen.
    Ha en bra dag
    Kram ❤

Kommentera

