Godmorgon jobb-måndag

(Bildkälla)

Så blev det en alldeles vanlig måndag, den allra sista på året, och det är dags att gå till jobbet igen. Maken är fortsatt dålig och jag hoppas att han orkar hålla ställningarna med barnen, annars får jag åka hem.

Tanken är att jag ska jobba de här tre mellandagarna och sedan blir det ju fyra dagar ledigt igen. Skönt! Vi har ännu inga planer för nyår, det blir troligtvis lite godare middag och någon kul film med barnen.

Vad har du för planer denna sista måndagen på 2015?

3 thoughts on “Godmorgon jobb-måndag

  1. swelon skriver:

    Ojoj. Planer? Igår gjorde jag faktiskt inte ett skit, blev liksom inte klar så jag fortsätter nog med det idag.
    Nä skämt åt sido.
    Jag är faktiskt ledig nu dessa tre mellandagar. Det har varit en tuff höst och vinter på jobbet så det känns välbehövligt med lite ledigt. Börjar jobba den 4 Januari.

  2. ankan67 skriver:

    Jag har jobbat jag. Är ju helt själv sedan jag skjutsade maken till flyget. Lilleman är hos pappa. Äldsta dottern kommer hem från Tyskland imorgon och så är ju Amalia i USA. så jag kände att det var lika bra att jag jobbade. Hoppas din man har tillfrisknat. Kram Annika

Kommentera

