Fredagsstatus

(Bildkälla)

I onsdags låg jag nedbäddad hela dagen och orkade inte göra någonting. I går var jag lite piggare och orkade i alla fall städa undan julen lite i taget under dagen.

Jag har fortfarande ont i halsen och är förkyld men i dag mår jag lite bättre och jag har en inplanerad tid som jag absolut inte vill missa så det är bara att ta tag i sig själv.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan få i mig lite kaffe och frukost innan jag tar stora prinsessan med mig och åker in till Jönköping. Jag återkommer under dagen med fler inlägg.

Vad ska du göra idag?

5 thoughts on “Fredagsstatus

  1. PaulaHelenas💕 skriver:

    Här jag städat..granen är framme än. Ungdomarna får hjälpa mej i helgen med den! Blir inte Kokkola idag. Vi far i nästa vecka då M har ledigt. Bra om du mår bättre 🙂 Jag är lite förkyld o har ont i halsen. Vi ska o handla mat…..blir till stan då
    Ha en bra fredag”
    Kram

  2. Eva skriver:

    Härligt låter det, o tack för filmtips jag älskar ju film höst o vinter 🙂 idag blir det lite av varje men mys i kväll med maken 🙂 hoppas du får en mysig fredag fina Anna kramen

  3. ullie skriver:

    Här vräker snön ner så kör försiktigt värsta stormen

    är hemma nu o börjar fyra idag ( jobbhelgen börjar ) ebba kom hem nu samma ont i halsen o förkyld får se hur det går,
    krya på dej vännen kramar

Kommentera

