Ett Foto I Timmen 20160118

Eftersom jag var hemma och vabbade igår så roade jag mig bland annat med att ta ett foto i timman och på så sätt visa er vår dag.

Klockan 7 – Godmorgon!

Klockan 8 – Frukosten är avklarad och jag sitter kvar vid datorn med min latte medan barnen leker.

Klockan 9 – Lilla prinsessan och jag leker med kaninerna i deras hus.

Klockan 10 – Mellanmål i soffan.

Klockan 11 -Tvättar.

Klockan 12 – Lunchdags. Chicken nuggets, ris och currysås. En stor favorit hos barnen.

Klockan 13 – Kollar jobbmailen och kalendern lite snabbt.

Klockan 14 – Lite mellis. Glada barn som får glass.

Klockan 15 -Målar lite i målarbok med lillprinsen.

Klockan 16 – Välkommen hem älskling.

Klockan 17 – Middagsdags. Vi körde taco-måndag.

Klockan 18 – Barnen badar innan läggdags.

Klockan 19 – Sovdags för alla små prinsar och prinsessor.

Klockan 20 – Har hamnat i soffan framför Gossip Girl på Netflix

Klockan 21 – Sitter kvar framför TV:n med datorn i knäet och bloggar.

Klockan 22 – God natt!

Tidigare E.F.I.T. hittar du här. Jag funderar på om vi kan bestämma en dag när vi är flera bloggare som gör detta samtidigt. Det kan ju vara kul att följa samma dag hos flera olika personer. Vad tror ni om den idén?

Kommentera

