En söndagsutflykt till Hjo

Idag vaknade jag med betydligt mindre värk än igår så efter frukost tog jag med mig bästa Charlie och åkte till mitt smultronställe Hjo på en liten utflykt.

Vi började på Hem & Hobby.

img_3491Shopping makes me happy! (Bild tagen av Charlie Cramer.)

 Shopping makes Charlie happy too!

Det blev inte så värst mycket shoppat för en gångs skull, nästan inga spontan-grejor alls och så hade de nästan inget av det jag letade efter.

Lite shoppat blev det i alla fall.

Efter shoppingturen så fortsatte vi in till centrum för en fika, men det förtjänar ett eget inlägg.

Har du något smultronställe du gärna åker till?

6 thoughts on “En söndagsutflykt till Hjo

  1. ullie skriver:

    åjhhh sa just det . det va så längesn ja va där. det e ju så mysigt o man hittar massa !!
    inget spontatn köp oj ullie hade köpt massa ‘:D nää i bland hittar man inget så e det oxå

    fin natt till dej rara o fin start på veckan kram o natti sov så gott

  2. ullie skriver:

    Glömde skriva ja men gör det . sånt hade varit roligt att lära sej . man sätter ju liksom ihop dem bara. mamma lärde mej en gång men det har ja redan glömt o denna gång va allt bara ihop satt snabbt. ingen ordning ha ha

  3. Eva skriver:

    Visst är det mysigt med shopping jag skall ut en sväng i dag o se vad jag kan hitta o sen fika med en väninna 🙂 jag gillar att shoppa där det finns lite utbud av olika slag 🙂 ha en fin dag kram fina Anna

  4. Jennifer skriver:

    Va roligt, det verkar vara en trevlig butik! Jag har inte lärt mig hitta så bra här nere mot västkusten än (nyligen hitflyttad från huvudstaden jue) men det där kan nog komma att få sig ett besök eller två till våren!

Kommentera

