Måndagslista

Det är ju måndag och dags för måndagslista igen. Man behöver vara glad på måndagar! Så idag är jag lite extra glad för:

◊ Att jag och Charlie hade en kul utflykt i söndags.
◊ Att vi har börjat planera för ett kontor till mig.
◊ Att jag fick gjort min magnetröntgen i onsdags.
◊ Att jag har möjligheten att ställa upp för min mamma nu när hon har det tufft precis som hon alltid gjort för mig.

Gör en måndagslista du också! 

(Bildkälla)

One thought on “Måndagslista

  1. ullie skriver:

    ja men förlåt glömde fråga hur det gick på röntgen ? inte kul att ha ont stackars dej

    kommer bli spännade me nytt kontor.

    hoppas att det går bra för mami så hon blir bättre låter inget vidare. kramar o fin tisdag söta du

Kommentera

