Finally friday!

(Bildkälla)

Idag blev det uppstigning vid 05:20. Lillprinsen ville absolut inte sova längre. Jag jobbar hemifrån idag men tar en paus för att åka till sjukhuset med mamma vid lunchtid. Sedan är det en del ärenden som borde fixas idag också men jag får e vad jag hinner med.

Det ser ut att bli en fin dag. Vi har fått kallt och lite snö så efter ett par dagar med nästan vår-likt väder är det plötsligt vinter igen.

Nu ska jag fixa morgonens andra latte och starta upp jobbdatorn men jag återkommer såklart senare.

Hur ser dina planer för dagen ut?

4 thoughts on “Finally friday!

  1. PaulaHelenas💕 skriver:

    Godmorgon!
    Härligt med fredag! Idag skriver dottern J Textkompetens i studentskrivningarna! Hon var på bra humör imorse 🙂 Nog går det säkert bra!
    Idag har jag lite migränkänningar. Bättre nu efter duschen
    idag ska vi (hoppas jag) o handla maten till helgen. Oj, på ditt föregående inlägg kom min kommentar 2 ggr…..Inte meningen!
    Blir nog ngt gott att äta ikväll
    Ha en bra fredag

    Kram<3

  2. ullie skriver:

    Ja gumman tack för dina röstningar man blir ju lite knäpp i slutet =)

    oj va kallt det såg ut hos er o snö så mycket är det inte här. hoppas du har en fin dag o nää fem vill ja inte gå upp hahah tur den tiden är förbi här. ”:D
    fin kväll vännen vi hörs kram

Kommentera

