Veckans matsedel v 7

Då är det söndag och dags att presentera nästa veckas matsedel. Detta är återigen en vecka med två dagar i Stockholm för min del. Dessutom planerar vi att eventuellt åka iväg på en mini-weekend i helgen och då blir det restaurangbesök på lördag.

Måndag – Mackor och yoghurt
Tisdag – Vegetarisk tikka masala med ris
Onsdag – Köttbullar potatis, sås och lingon
Torsdag – Ugnsbakad lax, bulgur och fetaostcreme
Fredag – Kött, klyftpotatis och bearnaisesås
Lördag – Äter ute

One thought on “Veckans matsedel v 7

  1. ✫ Fru Eriksson skriver:

    Så gottit…Kan tänka mig att komma på lunch hihi 🙂
    /Kram

    Pst…Förlåt mig men jag råkade radera din fina kommentar när jag skulle godkänna den 😦
    Raderade nämnligen ett par anonyma ……
    Inget illa ment fina du!

Kommentera

