Fabulous Friday

(Bildkälla)

God morgon f.r.e.d.a.g!

Vad är bättre än att starta dagen i lugn och ro med en god latte, färskt bröd och tända ljus. Jag ska jobba hemifrån under förmiddagen idag och maken var snäll nog att lämna barnen på förskolan så jag kunde ta det lugnt och njuta av min morgon innan det är dags att börja jobba.

Och dessutom är det redan fredag och då känns det ju ännu bättre. Lilla prinsessan pratade i morse om att hon minsann ville åka med pappa och köpa pizza till kvällsmat och vi tänkte att varför inte! Så nu blir det mys ikväll med pizza och sedan hela familjen huller om buller i soffan framför en barnfilm. Att se på film med mamma och pappa och få äta popcorn och chips, det är mys det!

Men först lite jobb hemifrån, ett besök på sjukhuset med mamma och så lite jobb på plats på jobbet. Jag får inte glömma att ta med mig kakan jag bakat till eftermiddagens fredagsfika!

Vad ska du göra idag?

3 thoughts on “Fabulous Friday

  1. petra skriver:

    Åh pizza framför tv de är lyx:) jag funderar på att testa göra knäckepizza,Har du provat? låter så gott men sambon var inte lika övertygad hihi kram

Kommentera

