Tisdagstankar

(Bildkälla)

God morgon! Jag hoppas att dagen börjat på allra bästa sätt för dig.

Jag har en lite låg dag idag. Har sovit illa och det är många tankar som snurrar i huvudet. Men det är inget som inte går att fixa med ett par koppar kaffe!

Dagen innebär annars jobb för min del. På lunchen ska jag försöka byta lite jeans jag köpt till mamma men som var för stora. Annars har jag inga större planer. Ikväll blir det pasta med mozzarella och tomatsås till middag, något som brukar gå hem hos samtliga familjemedlemmar.

Igår kväll såg jag för övrigt det sista avsnittet av Gossip Girl på Netflix så nu måste jag hitta en ny serie att titta på. Maken och jag håller på att titta på Black Sails men jag vill ha något att titta på när jag är själv också. Är det någon som har några bra tips?

6 thoughts on “Tisdagstankar

  1. ullie skriver:

    Avskyr såna dagar som ja bara går o grubblar.
    hoppas det inte är något allvarligt fina du utan ordnar sej ❤

    ledig idag o kommer ingen vart men bäddat lite sängar tjohoo fniss
    tänker ta en lugn dag förutom tvättstugan . har huvudvärk känns inte så kul
    kram min fina o hoppas dagen går bra för dej kram

Kommentera

