Anna buzzar Arla grekisk yoghurt

Genom Buzzador har jag fått möjligheten att testa Arla Mild Grekisk Yoghurt och jag valde varianten vanilj. Den finns även med smak av passionsfrukt.

Yoghurten är tjockare och innehåller mer fett än vanlig yoghurt men det gör ju att den blir så mycket krämigare och godare! Man känner att den är smaksatt med riktig vanilj och det är ju ett stort plus.

Jag testade tillsammans med hemgjord granola och lite klippta strödadlar och det var riktigt gott. Det är en ny favorit här hemma som jag definitivt kommer att köpa igen!

 – – – –

Vill du också vara med och marknadsföra och testa nya produkter så rekommenderar jag dig att också bli en Buzzador. Hör av dig så mailar jag dig en inbjudan!

Kommentera

