Veckoplanering vecka 13, 2016

Nu står det vecka tretton 2016 i almanackan. Veckan börjar ju med annandag påsk och ledigt och sedan är det en lite lugnare vecka (än så länge) i min kalender.

Om jag får som jag vill så kommer helgen att vikas åt att börja riva och fixa inför vårt kommande hemmakontor/arbetsrum.

Så här ser min vecka 13 ut:

Har du några särskilda planer för veckan?

– – –

Om du också vill ha en almanacka till bloggen så har jag gjort en liten lathund till hur man gör. Du hittar den här.

One thought on “Veckoplanering vecka 13, 2016

  1. ullie skriver:

    och jag åkte nästan förbi ditt hus idag nere på stora vägen va den nu heter igen nedanför dej =) Va hos svärmor.

    ja det är kul med mässa men sen är man helt super trött
    är ledig i veckan med barnen o nästa helg ska bli skönt. kramar

Kommentera

