Ny vecka

(Bildkälla)

God morgon måndag och ny vecka!
Som vanligt hann man knappt säga hej innan helgen var över. Vi har inte fått mycket gjort den här helgen, mycket beroende på att maken inte mått bra och igår hade jag dessutom migränkänningar.

Idag har jag läs-och skrivarbete att göra och sitter därför ostörd hemma och jobbar. Om man nu kan säga att man är ostörd när man ser barnens efterlämnade stök och vet att det finns tvätt att ta hand om…

Lite godare frukost unnade jag mig idag. Just nu är leverpastej mitt favorit-pålägg. Sånt går alltid i perioder för mig. Ibland är det ost, ibland skinka och ibland något helt annat.

Så nu drar jag i alla fall igång min jobbdag igen efter fika-pausen med ännu en god latte i handen. Hur ser din måndag ut?

4 thoughts on “Ny vecka

Kommentera

