Vab igen

Jag hade inte hunnit jobba mer än knappt 1,5 timmar i morse så ringde förskolan om att lillprinsen fått feber. Det var bara att packa ihop sina saker igen och ta sig till förskolan för att hämta honom.

När jag kom dit visade de ”prickar” på bålen som mest såg ut som flammighet efter ett ilske-utbrott och så visade det sig att han haft 37,6 grader. När vi kom hem hade han 36,7 och som mest idag när jag tempat har han haft 37,1.

Så jag har roat mig med att tvätta, försöka ta bilder till bloggen och titta på TV med lillprinsen. Så här glad var han över det.

Strax innan fyra i eftermiddags så däckade han i soffan. Precis lagom till middagsförberedelserna. Efter en timma lyckades vi väcka honom och resten av kvällen var han hur pigg som helst. Läggningen var inte avklarad förrän nu vid klockan 21 (han brukar sova strax efter 19). Vilken dag!

Nu ska jag krypa upp i soffan bredvid min kära make och se något avsnitt av en serie innan det är dags för sängen. Vad har du haft för dig idag?

4 thoughts on “Vab igen

  1. ✫ Fru Eriksson skriver:

    Naw,lillprinsen då ;(
    så liten ….
    /Kryisklapp på liten kind!

    Pst…Jag har kommentarstrassel igen …*suck Så din kunde jag inte få in,men har läst 🙂
    Hoppas du inte ger upp att komma in hos mig 😉
    /Kram finaste!

Kommentera

