Måndagslista

Det är ju måndag och dags för måndagslista igen. Man behöver vara glad på måndagar! Så idag är jag lite extra glad för:

◊ Att fler och fler saker med #BloggJkpg2016 faller på plats.
◊ Att jag fick en underbar eftermiddag på spa med fina kollegor i tisdags.
◊ Att vi fick fyra underbara lediga dagar tillsammans hela familjen.
◊ Att tonårsmonstret hittat hem till mamma igen.
◊ Solen!!!

Gör en måndagslista du också! ♥

(Bildkälla)

Veckoplanering vecka 19, 2016

Nu står det vecka nitton 2016 i almanackan. Det verkar vara en ganska så lugn vecka arbetsmässigt och på fritiden är det inte heller så mycket planerat.

På tisdag ska jag ut efter jobbet med en väninna och på torsdag blir det Vårruset med några kollegor. Om vädret håller i sig någorlunda så blir det ett besök på Borås Djurpark på lördag.

Så här ser min vecka 19 ut:

Har du några särskilda planer för veckan?

– – –

Om du också vill ha en almanacka till bloggen så har jag gjort en liten lathund till hur man gör. Du hittar den här.