En liten uppfräschning 

När jag kom till jobbet igår såg jag ut så här.

Igår var det dags för en uppfräschning hos bästa Cicci på Hår & Co igen. Det var bara fem veckor sedan sist, men när man har en kort frisyr är det alldeles lagom.

Innan jag gick hem såg jag ut så här.

Som vanligt fixade hon ögonbrynen också och det tycker jag gör mycket för att man ska se piggare ut. Nästa gång ska hon få färga fransarna också tror jag. Då blir det smidigt med sminkningen i sommar!

Brukar du färja ögonbryn och/eller ögonfransar?

3 reaktioner på ”En liten uppfräschning 

  1. PaulaHelenas💕 skriver:

    Blev ju fint 🙂
    Nu har jag äntligen beställt tid för klippningen! Ska nästa veckas torsdag kl 9 o klippa mej. Hon ska bara klippa topparna tänkte jag….Här skiner solen, men det är inte så varmt
    Ha en bra onsdag

    kram ❤

Lämna en kommentar