Välkommen juni!

(Bildkälla)

Idag går vi in i juni månad. En månad med många aktiviteter, nationaldag och skolavslutning. Dessutom är det ju den första riktiga sommarmånaden. Nu börjar min nedräkning till semestern och idag har jag tre veckor och en dag kvar tills det är dags. Det är bara 16 arbetsdagar!

Igår kväll hade vi verkligen fullt upp. Jag hämtade bilen från Atteviks och blev många tusenlappar fattigare eftersom någon liten detalj hade rostat och/eller ärgat och behövde bytas.

Sedan stressade jag hem och hann i princip bara in genom dörren innan Joakim från JS Snickeri kom och hjälpte oss att planera köksbytet. Nu väntar vi på en skiss innan vi kan göra beställningen.

När Joakim åkt så kom Charlie och vi spenderade några kreativa timmar med planering och mailande inför #BloggJkpg2016.

Det blev en ganska så sen kväll för min del men ändå är jag pigg och glad idag. Jag blir så pepp av mina kreativa möten med Charlie. Idag blir det jobb, ett möte och sedan förskolans vårfest på kvällen. En bra dag helt enkelt!

Vad hittar du på denna första dag i juni?

One thought on “Välkommen juni!

  1. PaulaHelenas💕 skriver:

    Här blev det att åka iväg till Kokkola o köpa oljor idag. Hämta sonen från skolan o fixa blommor åt studenter samt en examen. Mattorna är ute o jag har dammsugit…..nu tar jag det lugnt
    Ha en fortsatt bra dag

    Kram

Kommentera

