S E M E S T E R !

Idag klockan 14 gick jag ut från kontoret för sista gången på fem sköna veckor och nu har jag äntligen semester.

Prick så här glad är jag över det.

Och prick så här sur är jag för att jag fått en liten spricka i skärmen på min mobil. Rakt över linsen till ”selfie-kameran”. Därav de konstiga ljusa fälten upptill på mina bilder. Jobbigt och dyrt att behöva lämna in på reparation.

Nu ska jag sätta mig lite med min bullet journal innan det är dags att krypa ner i en renbäddad säng och få minst sju timmars sömn. I morgon kommer goda vänner på besök och det är en del som måste fixas innan det.

Semester 2016 börjar NU! När går du på semester?

Kommentera

