Mina mål för juli

july(Bildkälla)

Jag kan knappt fatta att vi redan gått in på andra halvåret av 2016.  För att försöka ta vara lite mer på tiden och sätta mer struktur på vardagen så har jag tänkt sätta upp några mål för varje månad under resten av året.

Mina mål för juli månad är:

  • Försöka komma ut på minst en kvällspromenad i veckan.
  • Läsa minst en bok.
  • Ta en online-fotokurs.
  • Fortsätta med Bullet Journaling.
  • Byta kök.
  • Vila, skratta och må bra med min familj.
  • Städa prinsessans garderob och byrå och plocka bort allt som är för litet och se om det behövs köpas något nytt. (Prinsens blev klar i juni.)

Vad har du för mål i juli?

2 thoughts on “Mina mål för juli

Kommentera

