Fotoutmaning juli – dag 8

Det är dags för åttonde dagen i min fotoutmaning för juli månad. Hoppa på om du vill! Det är bara att lämna en kommentar så lägger jag till dig i listan!
Dagens tema är ”T.G.I.F”, det vill säga Thank God It’s Friday. En slags fredagspepp kan man säga. Här är jag och mitt tonårsmonster synnerligen peppade idag när det slutade regna och vi kunde ta en selfie med ett par av kamelerna på Kolmården.

 – – – – –

Andra som är med i utmaningen: Jennifer, Lisa, Charlie, Eva, Paula, Cecilia,
På instagram: Smedkarl, Gemsofmylifeklavusk, mariemalin1, helenspysselpapp, ninnzzan, (Saknar du dig själv i listan, så lämna en kommentar så fixar jag det!).

Spara

Spara

Spara

One thought on “Fotoutmaning juli – dag 8

Kommentera

