Två år är en evighet

Jag insåg förut att idag har jag haft körkort i två år. Fast det känns egentligen som att jag haft det längre och fattar verkligen inte hur jag kunde klara mig utan det!

Jag var motsträvig länge och skulle absolut inte ha något körkort, men så i slutet av juni 2014 fick jag ett ryck och ringde till BA Trafikskola. Redan den 26 september klarade jag uppkörningen på första försöket, 39 år gammal.

Lycklig jag med nytt körkort.

Hur gammal var du när du tog körkort?

3 thoughts on “Två år är en evighet

  1. petra skriver:

    Duktig du är som tog det så pass sent och klara det på första uppkörning.ja du jag blir 46 och har ännu inte tagit mitt kort haha fy började men kom inte så långt men det är inte försent men men men…. Tänker om jag ska åka på intensiv kurs:) kram

Kommentera

