Årets julklapp – en hjälpande hand

bristolNu mina vänner vill jag be om er hjälp! Skynda er in på bloggen Eddie och barnen på Bristol Academy och läs detta inlägg. Skolan är i stort behov av renovering och vår hjälp behövs.

Jag har bestämt vad min julklappsönskan blir i år. Att de 400 barnen på Bristol Academy får en bättre tillvaro ger mig oändligt mycket mer än en ny klocka på armen eller snygg väska.

Om 400 personer ger 500 kr var så når de sitt mål, men varje krona räknas. Kanske kan du avstå ett biobesök eller en ute-lunch? Dela gärna vidare budskapet, för ju fler vi når desto bättre är det.

Tack! 

2 thoughts on “Årets julklapp – en hjälpande hand

Kommentera

