Vecka 1 har jag

(Bildkälla)

Under vecka 1 har jag välkomnat det nya året och försökt ladda mina batterier. Jag jobbade i måndags men sedan har jag haft ledigt tillsammans med barnen.

Jag har haft mysiga stunder med lilla C. Jag med min BuJo och hon med sin bok, där hon skriver siffror och bokstäver och försöker skriva ord.

Jag har haft många tidiga mornar då lille sonen fått för sig att det är morgon innan fem på mornarna. Då är det bara att sätta på kaffe och tända ljus och passa på att mysa så mycket det bara går.

I torsdags kom Charlie över för lite kreativ tid tillsammans. Självklart hade jag fixat fika. Kladdkakemuffins och kaffe är ju aldrig fel!

I går morse fick maken sovmorgon och jag tog ännu en härlig morgon med tända ljus och tid för att planera nästa vecka i min BuJo.

Hur har din första vecka på det nya året varit?

Spara

Spara

2 thoughts on “Vecka 1 har jag

  1. Annika skriver:

    Första veckan har varit helt ok. Skönt med några dagars ledighet igen iom trettonhelgen. Du ser ut att ha haft en mysig veckan även om kl 5 är lite väl tidigt. Kram Annika

Kommentera

