Måndagslista

73d13a8d3de429e8964c3fee606dfcd5Det är ju måndag och dags för måndagslista igen. Man behöver vara glad på måndagar! Så idag är jag lite extra glad för:

◊ Att jag haft två dagar med mysig egentid med stora prinsessan i Stockholm.
◊ Att förra veckans utbildningar gick så bra.
◊ Att jag mår bättre igen.
◊ Att vi i Volleybompan hittat en fritidsaktivitet som passar de små.
◊ Att jag är gift med världens bästa J.

Gör en måndagslista du också! ♥

(Bildkälla)

Veckoplanering vecka 44, 2015

Nu står det vecka fyrtiofyra 2015 i almanackan. Idag har jag semester och sedan fortsätter veckan i vanlig ordning. Jag har ett tandläkarbesök inbokat och en fika med en god vän. På fredag slutar vi vid lunch och det är enda dagen på året vi gör det.

Så här ser min vecka 44 ut:

XCIRYKRWTKII

Har du några särskilda planer för veckan?

Om du också vill ha en almanacka till bloggen så har jag gjort en liten lathund till hur man gör. Du hittar den här.

Sista måndagen

Jag och stora prinsessan hälsar dig en god morgon från ett soligt Stockholm denna sista måndag i oktober.

Här har vi sovit gott på bästa Scandic Grand Central och avnjutit en lång och mysig hotellfrukost.

Stora prinsessan var nöjd med frukosten.

Mamma också!

Det är ny vecka med nya möjligheter och vi tar en shopping-dag på stan innan vi packar ihop oss och tar tåget hem till vardagen i eftermiddag.

Jag såg för övrigt att detta hotell har ett Blogger’s inn-rum. Det hade varit kul att testa någon gång. Är det någon som har bott i ett sådant rum någon gång och hur var det?