Fotoutmaning juli – dag 15

Det är dags för femtonde dagen i min fotoutmaning för juli månad.

Dagens tema är ”Jag läser” och detta är min lilla hög med sommarläsning. Har jag tur så hinner jag alla tre, men hoppas hinna med den översta i alla fall, för den är jag snart halvvägs igenom.

– – – – –

Andra som är med i utmaningen: Jennifer, Lisa, Charlie, Eva, Paula, Cecilia,
På instagram: Smedkarl, Gemsofmylifeklavusk, mariemalin1, helenspysselpapp, ninnzzan, goldheart63, paulahelenas (Saknar du dig själv i listan, så lämna en kommentar så fixar jag det!).

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Kommentera

