Bloggfika på Kivarps gårdsmejerier

För att kickstarta det nya året med massor av blogginspiration så kan man till exempel boka in en bloggfika med en bloggkompis på ett riktigt mysigt ställe, som Kivarps Gårdsmejerier. Det gjorde jag i lördags.

Gott fika blev det – kaffe och världens godaste fudgekaka.

Vi bloggare fotar ju gärna innan vi börjar äta. Här är Charlie i full action.

Miljön är som sagt väldigt fin på Kivarps. Både ute och inne!

Ägaren Torbjörn är supertrevlig och går till exempel runt och erbjuder påtår  och ser till att alla har det bra med jämna mellanrum.

Vi fikade och pratade både länge och väl och jag skrev ner massor av bloggidéer. Hon är så inspirerande, Charlie!

Sedan gick vi vidare till butiken för jag behövde köpa lite sena julklappar inför söndagens julfirande.

Även butiksdelen är supermysig!

Charlie hittade en mysig julbok som hon hade högläsning ur.

Det blev lite smått och gott handlat. Både sena julklappar, doftljus till mig själv och ost!

Nu längtar jag efter att Kivarps öppnar igen i vår.