Fotoutmaning juli – dag 2

Det är dags för andra dagen i min fotoutmaning för juli månad. Hoppa på om du vill! Det är bara att lämna en kommentar så lägger jag till dig i listan!

Dagens tema är ”Glädje” och detta är en bild på många glada fans när Bruce Springsteen kom in igen på Ullevi och drog igång Born in the USA som första extranummer för en vecka sedan. Man ser alla händer som klappar i luften.

 – – – – –

Andra som är med i utmaningen: Jennifer, Lisa, Charlie, Eva, Paula, Cecilia,
På instagram: Smedkarl, Gemsofmylifeklavusk, mariemalin1, helenspysselpapp, ninnzzan, (Jag ska försöka lägga in resterande deltagare i morgon.

Spara

Spara

2 thoughts on “Fotoutmaning juli – dag 2

  1. ullie skriver:

    helgen går som vanligt fort men försöker njuta har en dags ledighet extra såå
    hoppas du har en fin helg oxå vänne o ja utmaningen blir nog här me sen kramar

  2. PaulaHelenas💕 skriver:

    Jag är ju också med! Men nu har jag flyttat till Nouw. Fick problem med wordpress. Ska försöka fixa idag 🙂 Är ju med på Instagram också @paulahelenas
    Kramen om

Kommentera

