Vecka 8 har jag

Här är en kort sammanfattning av min vecka åtta i bilder.

Veckan började med två dagar vab med febrig och hostig liten A.

Jag har fått kul post! Jag beställde ett gäng roliga pennor från Tidformera (som har fraktfritt på pennor februari månad ut, dvs några timmar till).

Vi har testat ett nytt recept på supergod linssoppa. Recept finns här. (Vi lade till en riven morot och då blev det ännu bättre!)

Jag är Buzzador och har genom dem testat dessa supegoda Havremål från Göteborgs Digestive. En liten påse med två stycken är alldeles perfekt som mellanmål.

Veckan både började och slutade med sjuka barn. Igår däckade lilla C i feber och hosta så nu är det vab som gäller igen.

Hur har din vecka 8 varit?

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Spara

Lämna en kommentar