Årets almanacka

Igår fick jag äntligen inviga årets almanacka som jag beställt från personligalmanacka.se. Förra årets var i A5 storlek och även om det var praktiskt och den var väldigt fin så blev det till slut lite tungt att gå runt med den i handväskan. Så i år valde jag den fyrkantiga storleken ”mellan” istället.

Förra veckan kom ett spännande paket med posten.

I paketet låg såklart min fina almanacka. I år blev det rosa tema med peppande ord och såklart mina fina ungar på framsidan.

Och guldiga prickar på baksidan.

Inuti blev det ett av årets designteman. Jag valde att ha med dagens träning, dagens väder, veckans att göra och veckans middagar

Jag är som vanligt supernöjd och jag ser fram emot att planera upp mitt 2016 i min fina almanacka.

Har du gjort en personlig almanacka någon gång?

 —-

Detta inlägg är för övrigt inte ett samarbete eller smygreklam, utan jag puffar helt enkelt för något som jag gillar och använder sedan flera år tillbaka.

Kommentera

