Dagens snabba 150207

ranunkel(Bildkälla)

Gör: Sitter i TV-soffan med datorn i knäet.

Ska: Dricka upp mitt kaffe.

Vill: Bli frisk.

Känner: Är trött och förkyld.

Tv: På spåret från igår på SvtPlay.

Musik: Inget idag.

Tänker: På att vi borde storhandla i morgon.

Längtar: Efter stora prinsessan som är hos sin pappa över sportlovet.

 

Ett roligt mail

1506614_590350584397861_8621198782833590994_nIgår fick jag ett roligt mail som meeddelade att jag kommer att få LOPPI Blogbag Nystart hem för att testa. Den är maxad med härligheter från Castus, Blutsaft, Ekomüsli, KidsZoo och Friggs.

Detta ser jag fram emot! Självklart bloggar jag igen när jag testat sakerna!

Hej lördag

IMG_7201(Bildkälla)

Idag blev jag väckt av lillprinsen 05:45 (vilket är en hel timmes sovmorgon om man jämför med hans vanliga tid) Det kom inga livstecken från maken så jag gick upp.

Jag har lite mindre feber idag, men har ont i hela kroppen och är riktigt förkyld. Ingen höjdare! Jag överlever nog dagen men det känns som att jag behöver vila för att bli bättre.

Ikväll börjar visst Melodifestivalscirkusen igen. Jag hade faktiskt lyckats missa detta helt. Om stora prinsessan är här så blir det till att poppa popcorn och titta på detta, annars vet jag inte.

Nu ska jag väcka maken och fixa kaffe. Måste få i mig lite frukost och energi snart!

Hoppas ni får en härlig lördag!

KRAM